وکیل

بهترین وکیل سرقفلی در کرج با 99% پیروزی پرونده در سال 1403

اگر تا به امروز به عنوان مستاجر در خانه‌های مختلف حضور داشته‌اید، احتمالا نام سرقفلی را شنیده‌اید. سرقفلی در واقع همان پولی است که مستاجر به مالک ملک تجاری می‌دهد تا مالکیت آن ملک را برای مدت زمان مشخصی به دست بگیرد. در قراردادی که بین موجر و مستاجر منعقد می‌شود باید به طور دقیق مشخص شود که مبلغ اجاره و سرقفلی در چه زمانی باید به موجر یا مالک پرداخت شود. در اکثر مواقع مشکلی بین موجر و مستاجر در زمینه سرقفلی به وجود نمی‌آید، اما اگر مشکل حقوقی در این زمینه رخ دهد، وکیل سرقفلی کرج است که باید با توجه به شرایط پرونده مشکل را برطرف کند.

بهترین وکیل سرقفلی در کرج

انتخاب بهترین وکیل سرقفلی در کرج

بهترین وکیل سرقفلی در کرج باید تمامی جزئیات قوانین مالی سرقفلی را بلد باشد و حق کسب و پیشه را به طور دقیق بررسی کند. سید فرهاد موسوی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در کرج خدمات بسیار خوبی را در زمینه رفع مشکلات این پرونده‌ها به شما ارائه می‌کند. توصیه می‌شود که قبل از هر اقدامی در مورد سرقفلی و مشکلات به وجود آمده در رهن و اجاره و تخلیه اماکن تجاری، با آقای موسوی مشورت کنید تا توصیه‌های حقوقی و فنی به شما داده شوند. در صورت پیدا کردن آگاهی می‌توانید بخش زیادی از کار مشکلات پرونده‌ها را به وکیل بسپارید تا پروسه رفع مشکلات سریع‌تر و بهتر انجام شوند.

وکیل سید فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی سابقه درخشانی در به سرانجام رساندن پرونده‌های مختلفی مخصوصا ملکی (سرقفلی) دارد. وی با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای و مهارت ارتباطی قوی توانسته رضایت موکلان و به یکی از بهترین وکیل ملکی در کرج تبدیل شود، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره تماس های زیر به صورت مستقیم با ایشان تماس بگیرید.

آدرس دفتر وکیل سید فرهاد موسوی: کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج – جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
شماره تلفن: 02632543202 ، 09128660286

منظور از سرقفلی چیست؟

پول یا مالی که به طور دقیق ارزش گذاری می‌شود و مستاجر در قبال حق استفاده از منافع آن را به موجر پرداخت می‌کند، با نام سرقفلی شناخته می‌شود. سرقفلی یک نوع مال و اعتبار غیر قابل رویت است که مطابق با قوانین هر کشوری تعیین می‌شود.

در واقع سرقفلی به مالی گفته می‌شود که حق استفاده از منافع و شهرت کسب یک واحد تجاری یا اعتبار را مشخص می‌کند. بنابراین مبلغ سرقفلی قابل مقایسه با مبلغی که به عنوان ودیعه یا رهن دریافت می‌شود، نیست. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به مبلغ سرقفلی و ارزش آن روز به روز اضافه می‌گردد که این برخلاف مبلغ رهن و ودیعه است که در طول زمان ثابت خواهد ماند.

وکیل سرقفلی در کرج

قوانین و مقررات در هر حوزه‌ای پیچیدگی‌های خاص خودشان را دارند. در مورد سرقفلی نیز قوانین آنقدر پیچیده هستند که نیاز به بررسی دقیق و اصولی آن‌ها داشته باشید. بسیاری از مردم به دلیل مشغله‌های زندگی نه تنها فرصت مطالعه در مورد قوانین ندارند، بلکه توانایی فهم چنین مسائل پیچیده‌ای را نیز نخواهند داشت. به همین خاطر آن‌ها قادر به رفع مشکلات سرقفلی نیستند. در چنین شرایطی یا باید از شکایت منصرف شد، یا اینکه برای پیروزی و مطالبه حق از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت.

بهترین وکیل سرقفلی در کرج می‌تواند با تخصص و تجربه در زمینه دعاوی مربوط به اجاره و تخلیه اماکن تجاری و مفاهیم سرقفلی مسائل مربوط به این موارد را برطرف کند. وکیل می‌تواند شما را از اشتباه در پرونده مورد نظر دور نگه دارد و احتمال پیروزی را در پرونده افزایش دهد. تفاوتی وجود ندارد که مستاجر هستید یا موجر. در هر صورت اگر حقی از شمال باطل شده باشد، وکیل سرقفلی در کرج در کنار شما است تا بتوانید حق خودتان را مطالبه کنید.

حق الوکاله وکیل سرقفلی کرج

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مورد وکیل سرقفلی در کرج به آن توجه داشته باشید، حق الوکاله است. هر یک از وکلا بسته به زحمتی که برای یک پرونده می‌کشند، هزینه متفاوتی را به عنوان حق الوکاله از موکل خودشان دریافت می‌کنند. این هزینه تحت تاثیر نوع پرونده و پیچیدگی آن است. هر چقدر پیچیدگی پرونده بیشتر باشد، حق الوکاله‌ای که دریافت می‌شود نیز افزایش پیدا می‌کند.

حق الوکاله وکیل پس از بررسی پرونده مشخص می‌شود. وکلای حرفه‌ای و کارکشته به دلیل اینکه درصد موفقیت بالایی در پرونده‌های حقوقی ایجاد می‌کنند، حق الوکاله بیشتری را نیز دریافت خواهند کرد. پیشنهاد ما این است که اگر به موفقیت پرونده خودتان فکر می‌کنید، به سراغ وکلای کارکشته و باتجربه بروید.

بهترین وکیل سرقفلی در کرج کیست؟

شمار وکلای کرج به دلیل علاقه بسیاری از جوانان به این شغل و حرفه بالا رفته است. با وجود اینکه هر یک از این وکلا چندین سال در این زمینه تلاش کرده‌اند و درس خوانده‌اند، اما باز هم همه آن‌ها قابل اعتماد نیستند. به همین خاطر اگر می‌خواهید مشکلات حقوقی خودتان را در زمینه سرقفلی برطرف کنید، باید حتما به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل