وکیل

وکیل حضانت فرزند در کرج با 99% پیروزی پرونده در سال 1403

یکی از دغدغه‌های زوجینی که قصد طلاق دارند، این است که می‌توانند حضانت فرزند یا فرزندان را به عهده بگیرند یا خیر. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره وظایف بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد. در ادامه ما به شما بهترین وکیل کرج (حضانت فرزند در کرج) را معرفی میکنیم. ومیتوانید رد انتهای سایت هر سوالی دارید مطرح کنید و به شما پاسخ داده میشود.

وکیل حضانت فرزند در کرج

معرفی بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج

وکیل سید فرهاد موسوی

وکیل سید فرهاد موسوی وکیل حضانت فرزند در کرج

آقای وکیل سید فرهاد موسوی وکیل پایه یک دادگستری است که پرونده‌های خانوادگی، ملکی و کیفری متعددی را با موفقیت به پایان رسانده است و یکی از بهترین وکیل خانواده در کرج به شمار میرود، و همچنین توانسته رضایت موکلان خود را جلب کند. وکیل سید فرهاد موسوی یکی از بهترین وکیل حضانت در کرج می باشد، و توانسته است درصد موفقیت پرونده حضانت را به 99درصد برساند و رضایت موکلان خودرا در این زمینه جلب کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

آدرس دفتر وکیل سید فرهاد موسوی: کرج، عظیمیه – ۴۵متری کاج – جنب پل ازادگان-ساختمان رضا-ط۴-واحد۱۶
شماره تلفن: 02632543202 ، 09128660286
آدرس اینستاگرام: Instagram

وکیل حضانت فرزند کیست؟

وکیل حضانت به فردی گفته می‌شود که فارغ التحصیل رشته حقوق باشد و توانسته باشد پروانه وکالت خود را دریافت کنند. این فرد در زمینه حضانت فرزندان فعالیت می‌کند و با توجه به دانش و اطلاعات کافی و تجربه کاری بالایی که دارد، راهکارهای مناسب و میانبری برای به نتیجه رساندن پرونده‌ها در پیش می‌گیرد. اگر به دنبال بهترین ویکل طلاق هستید میتوانید به صفحه بهترین وکیل طلاق در کرج مراجعه کنید.

وکیل حضانت فرزند در کرج چه کار می‌کند؟

وکیل حضانت هنگام طلاق زوجین سعی می‌کند از منافع فرزندان دفاع کند و با رعایت قوانین آن‌ها را به پدر یا مادر بسپارد. با اینکه وظیفه نگهداری از فرزند به عهده پدر و مادر است، اما با فوت یکی از آن‌ها شرایط تغییر می‌کنند و حضانت بر عهده والدی قرار می‌گیرد که زنده است.

البته برخی از موارد موجب سلب حضانت از پدر یا مادر می‌شود. به طور مثال جنون و دیوانگی یا ازدواج مجدد مادر باعث می‌شود تعیین تکلیف حضانت تغییر کند.

با این حساب وکیل حضانت در کرج با توجه به شرایط حضانت و مصلحت فرزندان سعی می‌کند، مدارک و شواهد کافی به دادگاه ارائه کند و  قاضی را مجاب نماید. مهم‌ترین شرایطی که در تعیین حضانت فرزندان توسط والدین تاثیر دارد، عقل، توانایی عملی، شایستگی اخلاقی و عدم ازدواج مادر با شخص دیگر است، البته درباره بیماری‌های واگیردار یا شرایط خاص هم تصمیم‌گیری با قاضی است.

ویژگی‌های بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج چیست؟

  • آشنایی با قوانین

تسلط به قوانین یکی از ویژگی‌های ضروری و مهم بهترین وکیل حضانت فرزند درکرج، تسلط کامل بر قوانین است. وکیلی که به مواد قانونی مرتبط با حضانت فرزندان اشراف کامل داشته باشد و بداند در مواقع لزوم به کدام مواد قانونی استناد کند، بهتر می‌تواند از حقوق موکل خود دفاع کند.

  • سابقه کاری بالا و موفق

اگر قصد سپردن پرونده به بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج دارید، حتما سابقه کاری او را بررسی کنید. قطعا فردی که بارها و بارها پرونده حضانت فرزندان را به عهده گرفته و توانسته پرونده‌ها را به صورت موفق به پایان برساند، در کار خود حرفه‌ای و توانمند است و می‌تواند شانس موفقیت پرونده شما را هم بالا ببرد.

  • برخورد مناسب با موکل

یک وکیل حرفه‌ای و مجرب با روی گشاده و رفتار محترمانه با موکل خود برخورد می‌کند. بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج در جلسه مشاوره قبل از به عهده گرفتن پرونده، به تمام سوالات پاسخ می‌دهد و کاملا صادقانه شرایط پرونده و شانس موفقیت در پرونده را برای فرد بیان می‌کند. در واقع وکیل مجرب حضانت فرزند به موکل خود وعده‌های دروغین نمی‌دهد و بیهوده او را دلخوش نمی‌کند.

  • تعهد وکیل حضانت

بهترین وکیل حضانت فرزندان در کرج متعهد است و در مراحل مختلف دست از تلاش برای احقاق حقوق موکل خود برنمی‌دارد و سعی می‌کند در تمام مراحل دادرسی به او کمک کند تا احتمال شکست در پرونده کاهش پیدا کند.

حق الوکاله پرونده حضانت فرزندان چقدر است؟

حق الوکاله بهترین وکیل مجرب حضانت فرزند ثابت نیست. بلکه به شرایط مالی زن و شوهر و شرایطی که ضمن عقد در اسناد ثبت شده است بستگی دارد. در برخی از پرونده‌ها شرایط برای گرفتن حضانت فرزندان سخت‌تر است و وکیل باید برای گرفتن حضانت فرزندان تلاش بیشتری نماید. البته هزینه به عهده گرفتن پرونده حضانت فرزندان، با توجه به سابقه کاری وکیل هم تغییر می‌کند. وکلای باتجربه و ماهر حق الوکاله بیشتری از ارباب رجوع دریافت می‌کنند.

جمع بندی

یکی از موارد اختلاف زوجین هنگام طلاق، حضانت فرزندان است. زوجینی که قصد جدایی دارند، از شرایط حضانت آگاه نیستند و نمی‌توانند پرونده‌ حضانت را بر اساس قوانین و منفعت فرزندان جلو ببرند. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره وظایف و ویژگی‌های بهترین وکیل حضانت فرزند در کرج در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل